Pages

Monday, March 15, 2010

Bermulanya Cuti Sekolah

Apabila cuti sekolah maka yang terlintas difikiran kita adalah kenduri kahwin,berkhatan dan yang penting sekali jalan tak jamm. Yang ketiga ni paling aku suka. Maklumlah kalu musim cuti sekolah maka sekolah-sekolah akan tutup yang membolehkan keretaku meluncur laju di jalan raya. kereta je aku punya tapi papa yang drive!!!hehehe..Tapi yang tak best nyer aku macam terasa jeles pulak kat budak-budak sekolah termasuklah cikgu-cekginye..hehehee Jangan marah ye cikgu sekalian!!!nanti cepat tua... Seminggu depa cuti tau!!

Walaupun cuti sekolah, ianya tidak ada kena mengena dengan si bam bamm Rayyan. Dia kena juga dihantar ke rumah Tok Su seperti biasa. Sian tengok muka dia..Nanti mama akan fikirkan bagaimana caranya untuk membolehkan mama sentiasa ada dekat dengan Rayyan.Walaupun tidak sepanjang masa tetapi sedikit sebanyak lebih baik dari hari ni. Mama perlukan transformasi..but need a right time and right place to do my transformation.Tak boleh terburu-buru. Wait n See....Rayyan Sayang...Sabar ye nak.

No comments:

Post a Comment