Pages

Tuesday, September 21, 2010

Raya Part Akhir

Petang Ahad kami beredar pulang ke Mahligai Indah kami setelah hamper 2 minggu meninggalkannya. Esok dah start keja. Moga2 momentum kerja akan cepat bergerak maju kehadapan. Rumah plak kena kemas. Kain baju yang melambak & rumah yang berdebu. Syukurlah Papa amat rajin membanting keringat membuat kerja2 rumah. Thanks Papa. Mama plak terkial2 pam susu buat stok Rayyan untuk esok. Maklumlah sepanjang cuti beraya mama malas nak pam susu. Bagi direct je kat Rayyan. Ha rasakan harini baru sibuk minum air banyak2. Nasiblah dapat buat 2 botol. Fuh lega…. Oh ya!


Masa beraya, mama ada bagi minum Soya Bean kat Rayyan. Rayyan pun suka & mama akan carikan Soaya Bean powder untuk Rayyan. Soya Bean yang kotak tu tak sesuai sanat sebab ada bahan pengawet. Mama usha Soya Bean powder kat catalog Cosway. Papa pun bagi green light. Mama akan dapatkan untuk Rayyan. Harap2 Rayyan suka. Boleh jadi minuman selingan tapi susu mama still wajib lagi untuk Rayyan minum tau!. Tok Su kata Rayyan dah kurang nak minum susu. Dalam sehari Cuma dua tiga kali je. Makan memang banyak. Tapi waktu malam dia memang kuat menyusu. So, kira ok lah. Aku tak perlu risau. Mungkin Rayyan lagi suka minu direct nenen mama kot. Mama plak yang tak dpt lena tido…dah nye asyik2 kena vibrate dengan Rayyan. hehehehhe

Puas sungguh kami bercuti kali ni. Dari 8 Sept hinggalah 19 Sept. Moga2 hasil kerja aku nanti masih produktif lagi seperti dolu2. ; )))

No comments:

Post a Comment