Pages

Rabu, 15 Disember 2010

alahai Mark Zuckerberg !!


Adakah anda kenal dengan ini org? penyanyi kah? pelakon kah? banduan kah?
Jawapannya adalah kah kah kahhhh

nasiblah aku tulis dalam bahasa melayu.confirmlah dia tak paham. kalu tak free2 je aku kena saman!
ampun tuan nama!jangan saman beta!!

k laaa...Mark Zuckerberg ni kan Pengasas Facebook yang kita dok connect tiap hari tu!
Big congrates to him coz dinobatkan sebagai Tokoh Time 2010 mengalahkan ramai pencabar yg hebat2 terutamanya si wira WikiLeaks,Julain Assange yg tgh hot dengan kontroversi skrg ni.

Zuckerberg dipilih memandangkan idea canggihnya mewujudkan rangkaian sosial facebook telah mengubah cara hidup kita setiap hari dan menghubungkan lebih setengah billion orang di seluruh dunia. Selain itu ia telah mewujudkan satu sistem baru pertukaran maklumat yang tidak dapat ditandingi dan kadangkala menakutkan serta mengubah hisup kita dengan cara inovatif dan optimistik.

Dalam usia semuda 26 tahun ia menjadi tokoh termuda yang kedua selepas Charles Lindbergh (pada usia 25 tahun-1927). tahniah ye CEO Facebook. pasni buat lah plak facepencil plak ke....facebeg ke.... ;-))
 dan bagus gak kan bdk laki ni tak lah nak giler glamer sbb dia tak namakan Mark Facebook ke or  letak nama2 kaum kerabat dia ke....bagus kannnn

Oh Ya!!aku pun buka fesbuk tiap2 hari...24 hours live from my bb. aku suka fesbuk sbb dapat jumpa dan jejaki ramai kawan2 walaupun xdpt jumpa face 2 face. dapat chatting...tau perkembangan terkini diorang... family diorg....dpt tau latest gossip!ophhhs!!!terlebih sudaaaa


psttt: dapat gak tau story-mory papa Rayyan dlm fesbuk dia....kot2 ada makwe lain ke...ahakkkksss...


btw
*
*
*
*

nak lihat wajah Mark Zuckerberg
*
*
*
*
(klik ar nama dia kat bwh ni....xsanggup nak letak gambar omputih dlm my blog!!)
kekkekekeeh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan