Pages

Khamis, 16 Disember 2010

dah dapat I-Phone jangan plak lupakan 3310

Beli hp baru???
no no no my Mr. Sony still setia dgnku
beli hasil keringat 1st year dividen ASB tau!! hahhaa

my new bb pun sama gak
baru je berbakti dengan tuannya
tp tuan bukannya kaya nak beli
ihsan dari company!!!
ambil je laaaaa

tapi aku takkan lupakan 1st time beli hp masa 2nd years kat Uni
Beli Nokia 3310 tu...
harga dlm RM800++.
wei kira mahallah tu!!
9 tahun yang lampau..
Time tu kira hp ni canggih la gak
rasa nipis & ringan ja
tapi....
skrg ni...bdk 4 tahun pun dah tak mau guna hp ni!




oh ya berbalik pada peribahasa di atas!

Dah Dapat I-Phone Jangan plak lupakan 3310
kiranya ianya bermaksud
dah dapat yang baru
jgn plak lupakan yang lama
ingatlah akan jasa2nya
saja je guna ayat tekno skit!! ;-))
padahal aku dah lupa lah peribahasa yg biasa tu...ngeeeee

ingat pengorbanannya
dulu ko susah senang sama2
berat sama dipikul
ringan sama dijinjing
kehulur hilir sama-sama
setahun plak tu!
ingat pendek ke masa tu
panjang tau!

tapi
apa yg kulakukan
bukan disengajakan
janganlah marahkan aku
janganlah kecik ati dengan aku
yang lama aku nak bagi rehat
yang baru aku nak bagi peluang
nak bagi satu pengalaman baru
kehidupan baru

oleh itu
terimalah perubahan ini
takkan sesekali ku melupa pengorbananmu sayang
walaupun hanya setahun
tapi akan ku ingat sepanjang usia ku
Janji???....janji....
Love u sooooo much
really love u dear
Muahhhhhhzzzzzxxxxx

*

*

*


Jeng...jeng...jeng.....


maaf saya sudah stop menggunakan perkhidmatanmu....
Spectra 3 ku cayang
Sory ye..awak dah kena tinggal kat rumah
awak dah tak perlu ikut saya pegi opiz lagi
awak rehat ye...
Nanti bila khidmat awak diperlukan...saya akan inform awak
Bila? tak tau lagi la...
tunggu la 2 tahun lagi ke....sabar ye. sayang..


btw


Sekarang mama dah bagi Rayyan minum ini


Dumex Dugro

(saja je blurr kan pic ni...sbb mama dlm mood sedih lagi)
macam tak percaya Rayyan dah minum susu lain semasa berjauhan dengan mama)
huhuhuhuu.....


Berkenaan dengan Breast feed, Rayyan akan minum susu di atas hanya bila mama tiada disisinya saja.
Semasa mama ada dengan Rayyan confirmlah susu yg lain tak kan laku!!! dan mama memang takkan mengizinkannya ianya berlaku!!!

Pemilihan susu itu disebabkan oleh keserasiannya terhadap empunya badan dan harganya yang teramat berpatutan.

Doa mama moga Rayyan akan terus sihat dan membesar bagai Johannnn..



My Hearts
Really Love both of You


Tiada ulasan:

Catat Ulasan