Pages

Jumaat, 20 Mei 2011

pejam celik...pejam celik...

pejam celik dah sebulan lebih aku tak conteng-conteng blog ini. bukannya tak de internet!kat opiz bleh buka...guna bb pun bleh...tapi tangan ni macam malas la plak nak menaip!otak dah bagi rangsangan dan signal untuk tangan ini menaip tapi...tangan malas la...tiap hari buka blog tapi hanya blogwalking aja...blogtyping mood kedaung!!!
Title penting yang perlu aku uasahakan untuk taip bagi tatapan Rayyan di masa hadapan adalah:
1. Majlis kahwin Pak Lang Rayyan pada 14 Mei 2011 di Kedah.
2. Majlis Berendoi + Aqiqah Rayyan pada hari yang sama.
3. Rayyan setahun setengah sudahhhh
4. Terlewat bawa Rayyan injection!!! ~ 19 Mei 2011
5. Kami kembali bertiGa...
6. dan macam-macam lagi...

time menaip otak plak jammm...time tak menaip otak macam banyak idea!!aduyai macam2 btol la....

nak kena bagi dated line kat diri sendiri ni...sebabnya kalau lagi lama ditunda cerita2 ni makanya hanya tersimpan aja la di memori kepala aku sorang aja!
ermmmm aku bagi masa smpai ujung bulan ni k!kalau tak aku minta Rayyan rotan toing...toing....ada berannni!!! :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan