Pages

Isnin, 11 Julai 2011

terkezut ka???

rupanya wordless wed beri impak yg besar gak!
ramai gak tanya betul ka aku nak berhenti kerja?
so jawapan aku...YA
alah beralih angin kan..5 tahun dah dok company ni.
lagipun orang kerja private company mcm aku ni bleh la tukar2 kerja...tak pelik mana pun
lainlah kalau keja gomen.
Insyaallah, semoga penghijrahan ini merupakan sesuatu permulaan tranformasi dalam kehidupan ku.
Thanks kepada sesiapa yang mengambil berat pasal diri ku.

ok!
next question? pindah mana?
jawapan aku...secret!! mana bleh bagi tau!!hahahhaha
nanti2 lah aku cerita k.
semuanya still in planning. Insyaallah one day,i will announce it  when the time is coming... in a right time and the right place...
Perjalanan masih panjang & a lot of things to do. hope all of you could wish me thousands of luck and happiness.
Thanks you..... :))

pstttt::: next week masuk BTN seminggu.....dah lama tak guna kekuatan fizikal....harap2 lah tak pengsan!! hahahahaa

ophhhh!!!!selama tempoh itu jugalah Rayyan akan ditinggalkn dengan papa...dah 20 bulan hidupnya di dunia ini tak pernah dia tidur tanpa mama. harap2 Rayyan dan papa nya behave dok rumah berdua ya!! entah2 import Tok Wan mai KL..huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan