Pages

Selasa, 22 Mei 2012

Penghijrahan karier

apa nak cerita dulu ye...baru aku ingat last post aku bulan december tahun lepas! maknanya dah 5 bulan aku tak menconteng rumah ku ini! wal hal boleh dikataan tiap hari aku akan buka pintu...cuma tak de spirit nak menulis ja. so, mula-mula nak cerita pasal kerja lah. dah nye sekaramg ni pun menaip guna harta syarikat. sambil menyelam sambil minum air!tu la namanya pekerja yang smart kan!!hahhaha..

k ar...aku dah start kerja kat sini since Oktober last year. means pejam celik dapat gaji abis gaji...dah 7 bulan aku keja kat sini. so far, environment pun ok. ofizmate pun ok. bos pun ok sgt. walaupun syarikat ni takde lah bertaraf multi nasional company or public listed company tapi yang penting aku happy kerja di sini.

yang palig best kan... parking free n senang nak p cari makanan. memang takkan kebuluq la keja kat cn... hehehe.. setakat ni pergi balik kerja pun still boleh together. pagi drop papa kat lrt sg besi and  straight used MMR2 drop rayyan plak kat kg pandan. then aku berdesup p ofiz. balik pulak jemput my little hero & then jemput plak bapak hero ket lrt chan show lin...senang kan kerja aku sebagai driver!!!HUHUHU

skop tugas sgt luas. maklumlah jadi orang kanan kiri bos!! Insyaallah aku akan sedaya upaya menjadi pekerja yang rajin dan menjalankan amanah yang diberikan sebaik mungkin. Semoga penghijrahan ini memberikan sinar baru untuk karier dan perjalanan hidup ku sekeluarga. tapi kalau ada offer yang lagi baikkkkkk kat luar sana apa salahnya...penghijrahan untuk kearah kebaikan..kan..kan... :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan