Pages

Ahad, 16 Jun 2013

Anak suka bangun awal

Aku tak tau lah anak orang lain camna tapi anak aku ni peel nya memang suka bangun awal.  Kalau hari kerja aku bangun dalam jam 5.45pagi...agak2 dalam jam 6 lebih si kecik Amsyar ni dah buka mata terus2 segar bugar..sekarang ni dah pandai pulak meniarap..terus buat xtvt dia tu...pastu menanges sbb dah letih!hihii. Si abang nyer pulak ikot mood lah..aku cepat2 sumbat susu dia. nanti dia tertido balik.. dia saja ja nak minta papa dia dukung masuk keta. sampai rmh pengasuh pandai pulak bangun!alahai abg ikut peel sapa la ni... tapi kalau weekend jangan haraplah bangun lewat...kol 7 lebih je dah buka mata then selak langsir bgtau Mama dah siang! memang tak de chance la mama nak bermalas-malasan sambung tido pas Subuh. Bangun la layan karenah anak bertuah dua orang ni...
Si Adik ni..aku letak je dalam walker bagi tgk tv. kang kalau letak kat ply gym dia asyik nak meniarap je...
dah penat melalak plak. Mama nak bersiap dulu ye dik! Kol 6 pagi ko dah bangun ye!
Si Adik ni dah macam Pocoyo la plak!hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan