Pages

Sabtu, 23 November 2013

Happy Besday Abg Rayyan

Bismillahirrahmannirrahim

21 Nov 2013, besday abg Rayyan yang ke-empat. Happy Besday Abg.. Mama doakan moga abg dilindungi Allah, sihat, bijak dan berjaya di dunia dan akhirat. Insyaallah mama dan papa akan sedaya upaya membesarkan abg dengan penuh kasih sayang. Moga abg juga menjadi pemimpin yang baik dan menjadi role model untuk Amsyar dan bakal adik-adik yang lain.

Besday Rayyan jatuh pada hari khamis. Kami belum celebrate lagi sebab tunggu papa balik dari Islamabad hari Ahad ini. Pada hari jadi dia tu, balik kerja, kami singgah pasar malam. bagi kebebasan kat ang pilih mainan apa yang dia nak..So, dia pilih set Thomas n friends. so, tu sbg besday prezen dia dari mama. sungguh simple kan tapi yang penting dia happy sangat. dia bukannya tahu lagi nilai barang tu murah ke mahal...yang penting apa yang dia nak tu dia dapat.. :)

Muhammad Rayyan Ukasyah bin Mohd Zamri
21.11.2009
Pengikat kasih mama dan papa


Abg, walaupun mama kadangkala naik angin dan terpukul abg...tercubit abg...tapi ketahuilah yang mama sangat- sangat sayang pada  Abg... Love u so much...tunggu papa balik nanti kita tiup lilin potong kek ye.. :)




 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan