Pages

Khamis, 5 November 2009

38 weeks @ 5 Nov 2009

smlm aku mc xlarat nak bangun.so sepjg hari membuta je kat rmh.syoookkk siut. kalu la tiap2 hari cam gini alangkah bestnyer kan. tapi ape kan daya aku kena ar keja.dahnye dulu penat2 blajaq takkanlah nak goyang kaki kat rmh. abistu sape yg nak tlg bayaq loan aku!!!lu pikir ar sendiri...hahhahaa.

last weekend on saturday nite aku sempat lagi p wedding anak bos aku kat dewan perdana felda.Agong n Family serta kaum kerabat Istana Terengganu mai hadir. wah! protokol gilerz majlis ni. nasib ar aku tak teberanak kat cn..hehhehe



aku ke ni! besaqnyer!!



pelamin.chanteq kan!!- oph!yg 2 org tu bkn pengantin tau.tp parents angkat diorg. interprem teringat zaman dolu2 kot!



meja santapan



majlis berakhir b4 11pm.

ophhh!!!berbalik kepada title entry aku, start this week aku dah kena check up kat luar. means akan check up kat HUKM lg time dd aku 19 Nov. dlm 3 minggu ni aku kena check up kat private clinic.aku plan nak p malam esok.so xdelah rushing2 time balik keja kan.

malam td Mr MZ tanya aku rasa2 bila nak besalin. normally naluri ibu kan tau. tp dahnye aku xde pengalaman so xtau la nak ckp ape. Mr MZ nak aku deliver on 7/11. dia cakap sweet date. "seven eleven". nak suruh bb take over 7-eleven gamaknye bila besaq nanti kot!!papa ni pun mcm2 la plak! insyaallah-Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan