Pages

Khamis, 5 November 2009

Confinement SeT

aku baru balik dari PWTC.Mr MZ jemput aku lunch hour td. tujuan p sana untuk berjumpa ngn Kak Liza untuk beli set bersalin dr dia. kebetulan dia ada join "International Malaysian Seafood" yang berlangsung dari hari selasa sampai esok. aku dpt special price lg dr dia tau! acely kakak aku yg recomend set ni kat aku. ada iklan kat majalah seri dewi. set bersalin ni berasaskan ikan haruan. aku pun teruja gak nak try. kata org ikan haruan kan elok untuk amalan pemakanan ibu2 pas bersalin. drpd aku terpaksa hirup pati ikan haruan better la aku mkn kapsul je. takle loya tekak aku nanti. ni la set lengkap yg ku maksudkan:



Set Lengkap bersalin Har-one mengandungi 6 item:
1)Tablet Haruan Omega
2)Tablet Suri
3)Krim Haruan
4)Minyak Gosok Ibu
5)Minyak Telon
6)Bengkung Tradisional

bebenornya aku nak cari bengkung je memandangkan aku dah de set Salindah yang aku amalkan dr awl2 preggy lagi. tp bila nengok set ni dah attach together ngan bengkung aku pun sambar la. lgpun aku dpt special price dr Kak Liza. thanks a lot kak!

oh tidak dilupakan set Salindah ku ini....



Salindah adalah sesuai untuk semua wanita hamil.

Salindah membekalkan zat besi mudah hadam untuk wanita hamil, mengurangkan muntah, loya serta alahan, membantu tumbesaran tian, mencegah demam, batuk, selesema, sejuk-sejuk, sakit kepala, sakit gigi dan lain-lain.

Metod Perubatan Salindah ialah Homeopati , Biokimia dan Herbalisme

Set Salindah ni plak aku tau kewujudannya dah lama coz kakak ku dan kakak2 iparku ramai yg guna. so apa salahnye aku praktikkan juga kan.


wokey la, nanti kita tengok keberkesanannya terhadap diriku ini... wait n see yaa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan