Pages

Rabu, 11 November 2009

My Super-Hero

Halooooo!!cerianya aku pagi ni!!!dah 2 bln lebih tau aku menjadi orang yang pertama sampai opiz.jam 7.15 pagi dah sampai walhal opiz aku start jam 9.rajin betul aku kan!!!huhuhu. tapi bebenornya rajinku bersebablaaa.... aku p keja ngan Mr MZ ku.start bln posa yg lepas dia dah tak bagi aku drive. so, aku tepaksalah bangkit awal dan smpai opiz awal. dia masuk keja jam 8. lama2 aku dah terbiasa sampai awal. bleh main tenet puas2 dulu...hehehhe. org lain masuk keja jam 9 dengan mata yang segar bugar tp time tu palk mata aku dah nak terkatup kembali..kuang3x..


smlm aku ambik EL lagi...lagi...dan ..lagi. tu lah...suruh ambik cuti awal xnak!!!bukan ape badan aku mmg xlarat sgt nak bgn. semalaman xdpt tidoq.rasa panas je badan aku. kipas dah tahap max pun masih xdpt nak menampung temperature bdn ku ini. so , aku ponteng ar keja..lena plak tidoq waktu siang. puas aku tau!!! dlm tengahari tiba2 Mr MZ cal ade org nak dtg pasang air-cond. wah! biaq betul!!baru 2 hari lepas dia ckp nak pasang coz takdelah baby panas nanti(hai abg!ingat kat baby je ke!!!)hehehhe. xkisahlah yg penting kami dpt tumpang sekaki. thanks abg...sejuklah tido mlm ku nnti!!liat plak nak bangun karang!!

ophHHH! dah lari dari tajuk entry ku ini. sebelum lahirnya baby...mama nak cerita pasal papa. of course la my Super-Hero! mama sayang banget ngan papa kamu tau! tak tentu arah mama dibuatnye kalu papa kena p outstation. mama nak dia sentiasa ade dekat ngan mama. papa seorang yang sangat rajin, prihatin dan amat mengambil berat pada kita berdua. papa sgt ringan tulang. tiap2 hari pas balik keja dialah yg akan basuh baju, kemas rmh, gosok baju dan semuanyalah. time mama xleh masak, dia mesti akn beli mknn utk kita. time weekend lagi la..habis pulun dia kemas satu rmh, mop lantai dan mcm2 lagi lah. layan plak karenah mama yang nak bejalan ke sana-sini. sayang nye la mama kat dia...ni lah wajah kesayangan hamba.....(baby jgn jeles ye...)


Papa....My Super-Duper Hero!! Sanggup berkorban ape saja demi kita



papa ni sorang yg amat penyayang. dlm familynye takat ni dia ade 2 org anak buah je. baby nanti yg num 3 tau!! kakak2 sepupu baby tu pun tgh kat New Zealand la ni ikut abah diorg smb study.tp belah mama, dah ada 25 org!!produktif sungguhlah abg2 dan kakak2 mama kan..hehhehe.penutup untuk tahun ni adalah baby mama ni lah! Insyaallah dalam seminggu dua ni lahirlah sayang ke dunia. Amin..Welcome my baby!!

ni gambaq yg sempat mama download menunjukkan papa tak menang tangan kena layan sorang2 sepupu2 baby yang lahir tahun ni.(gambaq lagi sorang tak sempat nak masuk.sory ye Humaira')... sian kat papa..hehhehe - papa ngan safwan, zakuan n aliatul auni



minggu ni papa bz sgt ngan preparation PTK dia utk next week seminggu plak tu. so pas balik keja je papa akan ngadap laptop buat asigmn. next week from monday until friday papa ada exam & presention individu&group. dia siap booking mintak baby kuar 20 Nov tau! papa ni... kalu baby dah xsabaq nak kuar awal nak buat camne kan.EDD mama 19 Nov. papa jgnla worry sgt. Insyaallah everything will be fine. ramai yg bleh jaga mama n baby nanti. papa, just focus with your work. Hope papa akan success. papa berjaya kami berdua pun dapat tumpang sekaki kan...



whatever pun papa, you are my Super-Hero. no matter what happen in future i still love u forever n ever.



k lah, mama nak start work,ada masa nanti mama akan ceritakan pasal papa lagi di lain entry.



last picx!papa n mama yang bam2..hehhehe...harap2 pas ni mama akan turun berat badan.



sekian.adios!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan