Pages

Khamis, 12 November 2009

taSks FoRce!

Keja oh keja....

kini aku sedang menghitung hari menunggu hari2 bahagiaku bergelar seorg ibu. tp dok tgh tunggu....keja opiz plak byk yg kena di settlekn.maklumkah dah ujung thn.company nak close account & semua keja2 back lock perlu diselesaikan. meeting semlm memutuskan yg kami kena pulun keja start today until 24/11. kena stayback & weekend pun kena mai opiz!!! dahle aku punya EDD 19/11. nasibla bos aku memahami situasiku yg tgh tunggu masa nak meletop ni!hehehhee.... tak kira camne aku kena gak settlekan keja ku sepantas yg mungkin. xnakla smpai ade org yg kena sambung keja ku tu nnti. I must keep my prestasi & quality! kalu dah org lain tlg siapkan tak best ar kan. so, aku kena kurangkan main tenet dlm masa2 kritikal ni.

td otw p keja kena melencong ke PJ coz Mr MZ kena hantar report parlimen ke PKNS. mlm td dia smpai rmh pun dah jam 11 lebih. sian aku nengok dia. dahlah sibuk ngan preparation PTK dia, risau plak pasal keadaan aku lagi... so, apa yg bleh aku buat just support dia & dengaq luahan perasaan dia. chewahhh!!! baby dengaq ckp papa ye. jgn susahkan mama tau!

k ar aku nak buat keja..go...go...chaiyok!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan