Pages

Tuesday, February 9, 2010

1st Anniversary

Tanggal 24 Januari 2009 mama dan papa selamat diijabkabulkan sebagai sepasang suami isteri yang sah. Perasaan syukur yang teramat sangat kerana akhirnya mama bersatu ngan papa. pejam celik pejam celik telah setahun kejadian itu berlaku. Pada Ulangtahun Perkahwinan Pertama ini mama nagn papa dapat meraikannya bersama permata hati kami iaitu Muhammad Rayyan Ukasyah bin Mohd Zamri. Tiada hadiah yang paling bermakna setanding dengan kelahiran sayang. Pada tarikh ini, anak mama dah berumur 2 bulan 5 hari.

 

Luv u forever



My Super Duper Heroes


Hadiah apa yang papa bagi kat mama? haa ni yang mama makin sayang kat papa. papa bagi mama satu set Breast-Pump Spetra 3. sebelum ni pas rayyan lahir je papa belikan mama manual Camera Breast-Pump.tapi mcm dah rosak skit coz heavy pumping.banyak jasa jugak camera ni.xsampai hati nak buang so simpan dalam kotak sbgai kenangan terindah...kuikui..Tapi kan...dengan adanya S3 ni teramat2 memudahkan mama mengepam susu sayang di opiz mahupun di rumah...bestnyer!!! thanks papa

 
tq papa



Apa pulak yang mama beli untuk papa? alamak soalan ni amat mencabar...apa yang boleh mama katakan TUNGGGUUUUU...lewat skit ye papa,mama nak tunggu duit gaji dulu k...

No comments:

Post a Comment