Pages

Selasa, 9 Februari 2010

baca blog org jee..

hai!

sebenarnya terlalu banyak cerita nak aku story mory kat sini tapi asyik la ter skip je disebabkan hari-hari aku dok baca blog orang lain aje.aku sebagai breastfeeding mom kena cari seberapa banyak input untuk memahirkan lagi diriku ini setaraf ngan orang lain.Disebabkan blog2 orang lain yang lebih senior ni juga yang mengajar aku cara-cara mengepam, memilih breast pump, pengendalian EBM, penggunaan chiller n cooler, cara mengepam di ofiz, booster milk dan macam-macam lagi la.tiap hari aku semakin teruja untuk menyusukan anak aku si Rayyan Ukasyah. So, Step pertama aku perlu capai target sehingga 6 bulan, kemudian setahun dan seterusnya 2 tahun. mcm ambik exam gak la...aku dulu pas ambik SPM pastu degree pastu master lak...cuma phd xsampai seru lagi laaaa.oph!berbalik pasal blog ni. so aku akan kembalikan keceriaan blog ku yg xseberapa ni untuk tatapan anak ku, diriku, dan sesiapa sajalah yang sudi untuk membacanya...dipersilakan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan