Pages

Jumaat, 12 Februari 2010

Jumaat yang ditunggu-tunggu

Fuh!lega aku smlm Rayyan lena dari rmh Mak Su sampailah ke rumah. aku sampai rmh Mak Su jam 7 pm.dlm 50 min gak la aku terperangkap dalam jem!!! sampai sana Rayyan tgh jaga.pas gelak2 ngan dia aku pun bagi nenen.paksa gak coz breast aku dah berat sgt wei Rayyan pun suka la. aku ambik port baik punya landing atas katil sampaikan dia terlena...pas solat maghrib aku lepak dulu n Mak Su suruh makan. Sheila p beli Mee Bandung. Aku alihkan Rayyan dalam buai plak!lagi la lena...


                                                                 lena nye diaaa

Jam 9pm Papa sms dah landing and tunggu train(dia parking kat stesen Pytrajaya). aku habaq tgh mkn mee bandung n dia pun order gak!! dalam jam 9.30pm aku balik. Rayyan still tido lagi.terlentok2 dia dalam keta.nasiblah aku drive sopan santun n slow ayat terbalik. naik rmh je dia jaga. aku pun main2 ngan dia.xlama pastu Papa pun balik..letih ar...cancell kemas baju!!!balik nanti kena pulun kemas la gamaknyer!!!

lupa plak nak cite, aku dapat pos laju dari Uda (kakak aku kat Kuantan-dia tailor power ooo dlm bab jahit menjahit!).dalam bungkusan mengandungi baju blous (untuk menyusu), baju kurung(pun untuk menyusu-ada zip kat tepi),2 helai tudung markonah mcm ariani tu dan satu singlet dalam (utk menyusu gak) best nyer... tq Uda. nanti bleh tolong buatkan lagi!! mcm biasa masuk buku dulu ek. xpenah bayor pun..huhuhu

                                               bungkusan pos laju ko dah sampai...yahoooo


                                                     ta raaaaaa

k ar nak kena mengepam ni.dah lari jadual.

Happy Chinese New Year...
Korang jgnlah balik Kg...buat jem jalan je...hahahha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan