Pages

Selasa, 23 Mac 2010

Virus Selesema part II

Balik keja semalam aku sampai rumah Mak Su dikala azan maghrib sedang berkumandang. Rayyan tengah happy bermain dengan abg Kimi n Tok Su. Alhamdulillah anak aku dah tak selesema lagi. Mama rela mengambil virus tu daripada sayang. Asalkan anak mama sayang  sihat walafiat.

Aku lepak-lepak kat sana dan sempat lagi jamah mee jawa tau!!!Dalam jam 8.30 malam aku bawak Rayyan balik.Letak je kat car-seat dia dah menangis. Aku dodoi-dodoi dulu sampai ar dia tertido..Nyenyak dia lena sampailah ke rumah. Aku dah tak berdaya kerana selesemaku dah semakin teruk!!!Pas main-main sat dengan Rayyan, aku masukkan dia dalam buaian.Aku tak bleh nak cium dia heavy2 sebab tak nak dia terkena jangkitan virus tu lagi....Tak puas sungguh mama cium Rayyan.Deria bau pun dah hilang.huaaaaaaaaaaaahhhhghh.Aku ayunkan buaian sehingga aku tertido sama.

Ku tersedar bila papa Rayyan balik dalam jam 11.30 malam. Papa belikan ubat selesema (thanks Pa). Seterusnya Aku,Rayyan dan Papa sambung tidur di dalam kamar beradu kami....zzzzzz

Hari ni aku gagahkan jua kakiku melangkah ke opiz dalam keadaan yang tidak bermaya....


- My Soul -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan