Pages

Wednesday, October 20, 2010

Main Bowling

semalam kami main bowling.

konon2nya sempena celebrate besday mama...mama janji dengan Ayah Long Rayyan..bebebornya saja nak pancing papa yang bz keja tu!!dah lama kami tak main bowling.

Kami main kat Bangi Superbowl Plaza 63,Taman Sg Besi. Oh ya!kat sini kalu lepas jam 10 malam (weekdays sahaja), harga untuk 3 games + kasut adalah RM11 sahaja.murah kan!!so, ramai2 dtg main kat cn. Lane pun byk ada dlm 32 lanes sbb ada 2 tingkat tau!

ni la gaya anak teruna mama. penjaga bola yang amat setia!!hahaha
banyak kali gak tangan tersepit masa bola tu kuar dari lobang itu!!



Buah hati pengarang jantung mama
Papa & Rayyan



Ayah Long a.k.a Nizar pun turut sama gilir2 jaga Rayyan yang tak reti dok senyap.



Tidak ketinggalan!! Rayyan dgn mama bamm bamm nya




& of course yg paling penting! mama menang di game yg terakhir!!!hahahha


Sampai rumah dah nak jam 1 pagi! Rayyan kita tidur ok!!esok kena bangun awal!!

ok !! uols nest time  kita main lagi ye..... ;)))

No comments:

Post a Comment