Pages

Tuesday, March 15, 2011

Dating di Carpark

di saat in mama sedang dating sama papa
tapi venue di Carpark tempat keja papa
sbb apa.....tayar keta papa mengalami kebocoran!
ala takat tayar bocor kan small matter je...mama pun bleh tukar apa!
tapi................
tapi kan papa guna sport rim
ketat pulak nak buka secara manual
nak tak nak papa kenalah panggil orang bengkel mai datang
mama pun datang gak opiz papa naik monorail
sambil nak tunggu pomen datang sempatlah kami lepak makan kat mamak bawah opiz
hari dah makin gelap
pomen datang tapi kan tak leh buat gak
dia kata extension utk buka rim tu salah
abis tu selama ni kami guna apa?guna extension tu lah gak!!!tensen kami!
pomen ni pun cari lah bengkel2 kat bawah opiz ni...sbb pomen ni dtg naik motor je
kelengkapan tak mencukupi
di saat ini dah nak jam 8 malam...
pomen dah naik turun 2 kali cari itu barang kat bengkel lain....
kami setia menanti
hope masalah ini akan selesai.
lupa naik inform...carpark ini berada di tingkat 6
memang mustahil nak turun ke bawah dengan tayar yang bocor ini...huhuhuuhu...

will be continue later....

miss my Rayyan. sory mama & papa jemput sayang lewat skit yaaaa

No comments:

Post a Comment