Pages

Jumaat, 5 Ogos 2011

2 pilihan....A @ B ??? Dalam dilemma

pagi yang mendamaikan
Ramadhan ke-5...

kalau diberi pilihan mana satu yang akan aku pilih??
A atau B ?? B atau A??? Dua perkara yang berbeza, pendekatan yang berbeza tapi masih pada matlamat yang sama...

Option A..
Dah nampak proses apa yang akan terjadi dan bakal terjadi
Risiko tinggi but kata orang HIGH RISK HIGH PROFIT!!
dan aku yakin aku mampu buat cuma kena sabar dan bersungguh-sungguh melakukannya

Option B
Proceed with daily routine
JUst find with a new environment
It's ok juga...takde risiko!!
Now, kena rajin mencari dan mencari
Kena fokus dan yakin juga!!

ayooo yooo...but me stiill in dilemma...which one to choose..Moga bulan yang penuh keberkatan ini dapat menunjukkan aku dan memberikan jawapan yang terbaik untuk diriku.memberikan jawapan apa yang aku inginkan dalam hidup ini. kalau dipanjangkan umur, mengikut statistik pun tambah tolak ada berbaki dalam 30 tahun aja lagi aku akan hidup di dunia ini.  i'm advising myself...please do something for your life!don't waste your time! Please...Please...Please... Insyallah, i will find the answer.. please pray for me.
Thanks


Tiada ulasan:

Catat Ulasan