Pages

Khamis, 15 September 2011

syiokkk jadi FTHW.........kan!

best nyer jadi FTHW...almost 2 months gak la. start time nak posa hari tu.
tiap hari kemas rumah, basuh baju, sidai baju, lipat baju, kotorkan baju....
dapat sediakan juadah berbuka n dinner
dan yang best lagi dapat buat kuih hasil tangan yang kaku ni sendiri!cayalah!hahahah
dalam tempoh 2 bulan tu Rayyan still hantar ke babysitter..jadinya kat umah aku sensorang lah! tapi kenkadang aku mintak permission papa juga supaya tak antar Rayyan...rindu sih...sunyi tak de teman nak berperang!!hahaha
aku ala2 mcm org p keja tapi keja aku lepak kat rumah ja!!sila jangan jeles k!
bukan apa dari abis study dulu aku tak pernah dapat dok lelama kat umah sbb terus kerja. jadinya skrg ni dptlah aku merasa dok rumah puas2. thanks papa...

tapi kan masa bercanda dan bersenang lenang aku akan tamat pada minggu ini. sila kembali ke alam realiti sebab bila duduk rumah kamu tidak dapat mendatangkan apa-apa!!sila kluar untuk cari sesuap nasi!!!!huhuhu.. baiklah...saya menurut perintah... ( ini adalah arahan dari diri sendiri untuk diri sendiri.tanpa campurtangan dari org lain tau!)

Apapun Alhamdulillah..saya akan mula bekerja di kantor baru bermula minggu hadapan. patutnya hari Isnin tapi td dapat plak panggilan interbiu yg lain. kena gak attend interbiu tu sbb susah payah ada org tolong recommend kan takkan lah kita nak reject terus kan...kan... mana tau yg ini lagi better offer nya... kita tunggu dan lihat.... waduh!! semangat ni nak mula kerja...kena buka gobok balik cari baju2 mau ke opiz... harap2 muat lagi...kalau tak muat gamaknya kena p terjah Jusco Kamdar (ada saiz besar) !

pstt: esok HAri Malaysia 16 Sept ! bersamaan dengan public holiday! ayuh papa..mana destinasi kita... :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan