Pages

Sunday, December 4, 2011

nakkkk ambut.......

dalam enam bulan kebelakangan ni....ini lah video yang paling banyak diulang tayang oleh Rayyan...
tak kira kat mana dia berada....tak boring2..... nak ambut!!! maaaaa nak ambut!!! sambil tunjuk2 rambut dia..
hp bb mama pun dah jadi macam hak dia! mama pun layan je la..yang penting dia dok senyap!kan...kan....

video

Video ni diambil pada bulan Mac yang lepas. masa ni ok ja dia gunting rambut... tapi sekarang ni teramat lah liat si Rayyan ni nak gunting rambut tau!! baru sampai depan kedai pun dah meraung. tu belom lagi dalam kedai....tengah gunting rambut!!! mama & papa kena pegang dia kuat-kuat. memang biar kan je dia nanges. mama memang tak layan!!walaupun dalam hati memang tak sampai hati dengar dia nanges...syahduuuu sangat..lagi-lagi bila sebut mama...mama....

Mama selalu cakap kat dia...tak sakit....sikit ja.... boboy memang kena suka dengan kedai gunting rambut ni... lainlah macam gegirl bleh simpan rambut bertahun-tahun takyah potong!!! Mama harap Rayyan akan suka dengan kedai rambut!!!behave ya Rayyan!be a gud boy k!!

1 comment: