Pages

Rabu, 24 Oktober 2012

Rumah


Pada 7 Oktober yang lalu, kami dengan gigihnya pergi la melawat rumah baru yang kami beli itu. waktu tu tak dapat kunci lagi. next week nye on 13 Oktober baru owner tu bagi kunci kat kami. Tujuan ke sana adalah untuk snap2 gambar mana yang patut sebab kami nak segerakan proses renovation.. more kepada nak dapatkan idea deko2 itu rumah.

 sebelum buat ape2 kita brekfast dulu


otomen Rayyan

ayoyo nampak pampers laaa

our home sweet little home...

silakan masuk...duduk kat lantai sajok!!hahaha

master bedroom..xsabo nak tengok wardrobe baru..ngeeee

bilik lagi..rumah ni cuma ada 3 bilik tido ja..standard la kan..

disebabkan rumah 1st floor so, tak nampak sgtlah pool tu!
balkoni pun cuma nampak parking area ja
 
Walau ape pun, kami tetap bersyukur untuk rezeki ini. Bilangan ahli keluarga pun masih kecik so, kira oklah kan.. Moga proses renovation dan pindah randah nnti berjalan dengan lancar.
 
*** my besday on 12 October yg lepas, sangat hepi celebrate dengan 2 hero + 1 lagi inside my tummy...:) tapi kan..dah namanya tragedi Oktober..memang tragik giler la... citer nyer gini, lepas balik keja kami terus p makan2 kat secret recipe (pilih cn sbb ada kek..hehehe). lepas kekenyangan kami pun baliklah rumah tapiiii bila nak masuk rumah kunci rumah pulak takde!! boleh lah kami tak perasan sebelum tu..then turun balik parking selongkar kat dua2 keta kami. ermmm memang sah takde!!ingat2 balik aku rasa xde tinggal kat opiz. time lunch pun aku hanya beli McD drive thru ja...nak pecah gate rumah hari dah malam la sgt..papa ada gak bebel2 salahkan aku sebab aku yg drive keta tu gi opiz. dia nya aku drop kat LRT station ja. Tapi bebel dia tak kuat sgt maybe sebab besday aku kot! hahaha.. aku suruh papa Rayyan call Tok Su yang jaga Rayyan tu..rupanya memang sah tertinggal kat sana. Kata Tok Su dia perasan ada kunci tercicir masa antar Rayyan tapi masa pick up Rayyan tu dia terlupa plak nak tanya aku. Walaupun kena patah balik ke Desa Pandan tapi kira oklah at least kami tak perlu pecah kan pintu rumah kami tu. Jalan bukan main jem giler nak masuk KL. Dah la malam tu bola sepak Selangor lawan Kelantan.. Jadinya duduk lepak kat rumah Toksu sampai bola tamat. Kesudahannya Selangor kalah!huhuhu. best nyer citer tak Best-Day aku tu kan... kikikii .
 
alamak citer pasal besday lagi panjang dari citer pasal rumah. ermmm..apa aku kisah! lalalallalaa


Tiada ulasan:

Catat Ulasan