Pages

Tuesday, June 11, 2013

recycle baju abang

Nasib jadi anak nombor dua. Dah le nombor dua... sejantina plak dengan Abang Nye.
Jadi si adik pun recycle je pakai baju abang...
Alahai nasib badan.
sian anak mama sorang ni..
Ala adik tak tau ape2 pun. mama yang sensetip lebih.
Adik cool aje! :)


Bila dia pakai baju ni teringat kat abang dia semasa seusia dia.
pejam celik dah 2 orang anak mama..
pejam celik lagi nnti kot2 dah de 3 orang! ophhh...
hahaha

tapi ada gak baju yang beli baru untuk adik. lagi2 utk baju basahan harian.
Sebab baju basahan abang dulu dah lusuh dan tak serupa baju...

yeke...ermmm bebenor nyer mama lupa kat mana plastik simpan baju si abang tu. hai alasan mama nak beli baru baju adik la tu! ting!!pecah rahsia mama... masa pindah rumah dulu tak tau campak mana plastic bag tu...nnti mama cari ye




No comments:

Post a Comment